2017. augusztus 23., szerda

Szeretném tudni, hogy látogatja-e valaki ezt az oldalt?

11 megjegyzés :

Holdgyöngy írta...

Tegnap próbáltam bejutni, akkor nem sikerült.

Kavics írta...

Ritkán, ahogy Te is ritkán vagy jelen. :-(

margit2 írta...

Időnként benézek, de hiányoltalak ám én is... Talán télen több időm lesz a netezésre. :)

Kincse írta...

Sziasztok! :)
Örülök neki, hogy használjátok még ezt az oldalt valamire.
Néha benézek, mert vannak oldalak, amiket olvasok, és itt tartom összegyűjtve őket.
Majd jelentkezek nem sokára.

amerika24 írta...

Én minden nap bekukkantok a Juntosba, hogy lássam ki írt valami újat...ez már egy szokás...így rögtön láthatom itt. Várom mindenki legújabbját.

Kincse írta...

Köszönöm a jelentkezést! :)

Marika néni írta...

Ha felteszek bejegyet a málnakonyhába.
De időnként bekukk,hogy megvan-e még az oldal ☺.

Kincse írta...

Málna konyháját én is szoktam nézegetni, az előző receptet is megcsináltam, a sajtos csirkefalatokat, ami nagyon bevált a családnak! Úgyhogy hasznos a jelenléted számomra, köszi! :)

Aloha írta...

Én is erre nézek néha! ☺
Várlak vissza! Legyen ma is szép napod! ☺

Kincse írta...

Aloha, köszi a jelzést! :)

Málna konyhája írta...

De jó, örülök, ha ízlett :).

Honlapok

Világnézet, politika

A fotókat és szövegeket kizárólag csak a tulajdonos engedélyével lehet másolni!